Nog een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Claire - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Claire - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claire

31 Maart 2008 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Hey allemaal,

Donderdag is het zover: dan stap ik in het vliegtuig naar Peru :D !!!
Via deze weblog zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen!

Nu nog druk bezig met de laatste dingetjes regelen én alles in te pakken. Haha en lekker aan het bijkomen van alle afscheidsdinertjes van vorige week ;)

xxx Claire

  • 31 Maart 2008 - 11:06

    Bodil:

    Hoi Claire!

    Ik wil je alvast heel veel plezier wensen! En ik kijk er naar uit al je avonturen op je weblog te lezen :)

    groetjes bodil

  • 31 Maart 2008 - 11:07

    Ju:

    He meis!

    Wat gaaf!!Heel veel plezier!

    liefs Ju

  • 31 Maart 2008 - 11:14

    Eveline:

    Heej Claire,

    Het is bijna zo ver! Woehoe! Spannend! Gelukkig dat we allemaal op de hoogte kunnen blijven van al je avonturen via zo'n fijne weblog, maar dat betekent niet dat ik niet ook de additional e-mails wil ontvangen (zo makkelijk kom je daar niet onderuit ;).

    Liefs!
    ps. Artemiss Hoog!

  • 31 Maart 2008 - 11:34

    Ankimon:

    Hi Claire,
    Leuk je weblog, ik ga het volgen. En nog gefeliciteerd met je BA!!! Echt goed.
    love,
    Ankimon


  • 31 Maart 2008 - 12:02

    Heleen:

    Super mooie ;-) site Claire!!
    Echt leuk ik ga hem zeker volgen!!

    xx

  • 31 Maart 2008 - 12:33

    Renske:

    He Claire, spannend... Je gaat al bijna.. Nog drie nachtjes slapen! Wordt je al een beetje zenuwachtig? En krijg je alles in je te relaxte backpack gestouwt? K hoop t. Geniet nog maar even van de oerhollandse regenbuien voor zolang als t nog kan, en dan.. Z-Amerika: fasten your seatbelts!!! Claire is coming!!!! Geniet er van.
    Dikke knuffel

  • 31 Maart 2008 - 15:03

    Franco:

    hallo!

    heel veel plezier toegewenst in die jungle daar. Ik zou zeggen : Maak ze gek!
    Doe voorzichtig (niet met latino´s meegaan, alleen met blanken).

    Voor de rest hoor ik het allemaal wel.

    Hasta luego!

    generallisimo Franco

  • 02 April 2008 - 13:28

    Lise:

    hoi clairetje!!!!

    wat gaaf dat je naar peru gaat! en zo snel al!!!heel veel plezier daar, en als je terug bent moeten we snel weer ns wat afspreken, want ik heb je echt al veel te lang niet gesproken!!!

    x, lise

  • 02 April 2008 - 15:06

    Caroline:

    lieve lieve Claire!

    Heel veel plezier in Peru.
    ik ga je berichtjes meteen lezen.
    ik hou je ook op de hoogte.

    Dikke kus

  • 02 April 2008 - 20:24

    Esther HPP:

    Hoi Claire!! Wat geweldig dat je naar Peru gaat!!!! Doe je ze de groeten van mij? Ik krijg helemaal heimwee als ik denk aan die tijd daar...! Heb je al een goed hostel voor in Lima? Flying Dog was echt top daar, net een studentenhuis, compleet met gk en pit, haha! Ik zal je zeker volgen! Wat zul je gaan genieten, heerlijk! Wij hebben net Guatemale geboekt voor komende zomer, duurtnog even, maar dan heb je ook wat!
    Pas goed op jezelf en geniet!!!! Veel liefs, Esther

  • 06 April 2008 - 12:02

    Heleen:

    hey,

    hoe was de vliegreis?? Goed aangekomen??
    Ben benieuwd!!! Hier is het iig mooi weer in tegenstelling tot de rest van Nederland.
    NOu hopelijk kruip je snel achter een pc!!

    (K)

  • 07 April 2008 - 11:42

    Claire:

    Hoi Claire,

    Wat leuk dat je in Peru bent, ik ben blij dat ik je weblog heb gevonden en ik ga al je avonturen volgen. Je moeder heeft me al helemaal op de hoogte gebracht van je nieuwe famiie enzo, en ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Echt stoer hoor. Geniet ervan,
    Liefs
    grote (oude) Claire

  • 08 April 2008 - 13:32

    Daya:

    Heej Meis,

    Hoe gaat ie? Lekker gesetteld in Peru? Ik ben erg benieuwd hoe het daar is en kan dan ook niet wachten op je eerste verslag!!

    Liefs Daya

    Ps Artemiss Hoog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Hey allemaal! In deze weblog zal ik al mijn avonturen bijhouden. Laat gerust een berichtje achter!!! xxx Claire

Actief sinds 23 Maart 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 15815

Voorgaande reizen:

31 December 2014 - 01 April 2016

Down Under

03 April 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: