2015 in zicht! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Claire - WaarBenJij.nu 2015 in zicht! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Claire - WaarBenJij.nu

2015 in zicht!

Door: Claire

Blijf op de hoogte en volg Claire

24 December 2014 | Nederland, Rotterdam

2015 staat voor de deur. Voor mij breekt een bijzonder jaar aan, omdat ik dit jaar niet in Nederland zal doorbrengen. Ik ga namelijk een jaartje Down Under!

Singapore
* Tijdsverschil met Nederland: 7 uur later

Ik vlieg op Oudjaarsavond richting Singapore mijn nieuwe jaar tegemoet. Op 1 januari zal ik daar om 20.45 uur (plaatselijke tijd) aankomen. Daar ga ik Arnoud opzoeken en een week lang deze bijzondere stadstaat bewonderen.

Nieuw-Zeeland
* Tijdsverschil met Nederland: 12 uur later

8 januari vertrek ik richting Auckland waar ik op 9 januari ’s middags zal aankomen. Gedurende een kleine 3 maanden reis ik af van het Noordereiland naar het Zuiderland waar ik erg mooie dingen zal gaan zien en gaan doen.

Australië
* Tijdsverschil met Nederland: 10 uur later

30 maart vlieg ik vanaf Christchurch naar Sydney. Ik heb een visum voor een jaar gekregen, waarmee ik niet alleen in Australië mag reizen, maar ook mag gaan werken.

Langs deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen!

Veel liefs Claire

  • 24 December 2014 - 15:00

    Saskia:

    Lieve Claire.
    Hele fijne kerst nog in Nederland. Ik ga je zeker volgen! Super knap van je dat je deze wereldreis gaat maken en wij mee mogen genieten.

  • 24 December 2014 - 20:11

    Karin Van Rosmalen:

    Hee Claire,
    Ik ben zo stom geweest me van jouw mailingslijst te laten verwijderen. Kun je me weer toevoegen...ik wil je volgen hoor! :-)

  • 24 December 2014 - 23:56

    Sheila:

    Lieve Claire,
    Wij willen je heel veel succes wensen, en wat goed dat je je horizon gaat verbreden...
    Liefs Sheila& Bert xxx

  • 25 December 2014 - 12:15

    Dennis:

    Hey Claire, we gaan je volgen hoor! Geniet nog even van de kerst in Nederland. Op naar een mooi avontuur :-)

    Groetjes Dennis & Carla

  • 25 December 2014 - 14:46

    Monique:

    Heeeel veel plezier Claire! Wat gaaf dat je dit gaat doen :-). Lekker veel fotos posten!

  • 25 December 2014 - 14:56

    Maartje:

    Lief! Zo spannend! Ik ga je missen!!! Maak er een geweldig avontuur van en maak me maar jaloers! We keep in touch! xxxx

  • 27 December 2014 - 13:22

    Toni:

    Nou zeg je eerste stappen gezet. Geniet van elk moment hè. Liefs Toni

    Yesterday is history
    Tomorrow is mystery
    Today is a gift
    That's why we call it the present.

    E. Roosevelt

  • 27 December 2014 - 17:26

    Anita :

    Ha Claire! Mooi om je plannen te lezen! Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en je afscheid en dan een hele goede reis en een prachtig nieuw jaar gewenst! Denk af en toe eens aan ons terug maar niet te vaak! ;)

  • 28 December 2014 - 15:52

    Heleen:

    Lieve Claire,

    Veel reisplezier, geniet ervan! Leuk om je plannen straks allemaal te kunnen lezen. Ben heel benieuwd hoe je t gaat hebben!

    Liefs

  • 05 Januari 2015 - 17:01

    Johanna:

    Hallo Claire,

    Hoop dat je een goede reis naar Singapore hebt gehad en dat je bedje zo slaapt als hij er op de foto uitzag.
    Geniet van al je nieuwe indrukken en ik lees je verslag er wel over,

    Lieve groet,

    Johanna

  • 06 Januari 2015 - 20:48

    Toni:

    Een heel voorspoedig 2015 gewenst
    Toni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claire

Hey allemaal! In deze weblog zal ik al mijn avonturen bijhouden. Laat gerust een berichtje achter!!! xxx Claire

Actief sinds 23 Maart 2008
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 15762

Voorgaande reizen:

31 December 2014 - 01 April 2016

Down Under

03 April 2008 - 09 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: